preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Prijevoz učenika

Priloženi dokumenti:
Autobusne linije za ucenike.pdf

Jelovnik

Školska kuhinja pridržava pravo izmjene dnevnog rasporeda marende ili ručka u slučaju potrebe (kvar namirnica, kašnjenje u nabavi ili sl.).

Školsko zvono

Prvo zvono - 7:40

1. sat - 7:45 - 8:30 

(odmor 5 min.)

2. sat - 8:35 - 9:20 

(odmor 15 min.)

3. sat - 9:35 - 10:20 

(odmor 15 min.)

4. sat - 10:35 - 11:20 

(odmor 5 min.)

5. sat - 11:25 - 12:10 

(odmor 5 min.)

6. sat - 12:15 - 13:00 

(odmor 5 min.)

7. sat - 13:05 - 13:50

 

eduHr

Upisi.hr

Webmail

Jezični portal

Pravopis

eLektire

skole.hr

eMatica

Učilica

Vijesti

Erasmus+ Love Life

Aktivnosti u OŠ Marije i Line u sklopu Modula 2 projekta „Love Life“ pod nazivom „Love yourself“ – Voli samog sebe


U ožujku, travnju, svibnju i lipnju Erasmus+ grupa pod vodstvom učiteljica Alenke Banić Juričić, Martine Baljak, Sanje Ošaben, Jelene Paić, Aurike Matković i Jelene Rukavina radila je usporedo na Modulu 2 projekta („Love yourself“)  i na modulu 3 („Love your body“). Ovdje ćemo opisati sve aktivnosti koje su odrađene vezano za Modul 2.

Modul 2 -  Voli samog sebe zasniva se na upoznavanju metoda i pristupa kako pobošljati vlastito blagostanje, razviti pozitivan stav prema životu i uspješno se znati nositi sa stresom i životnim problemima. Kako bi razvili pozitivan stav prema životu i svijetu koji nas okružuje, moramo prvo zavoljeti sebe i tada ćemo voljeti i život. Moramo znati ovladati svojim emocijama, pobijediti stresne situacije i truditi se uvijek pozitivno razmišljati. Kao pripremu za dovršetak ovog modula koristili smo razne aktivnosti i radionice iz programa mindfulness terapije temeljene na usredotočenoj svjesnosti.

Pojam „usredotočena svjesnost“ (engl. mindfulness) odnosi se na stanje svijesti s pažnjom usmjerenom prema vlastitim iskustvima (tjelesne senzacije, misli, osjećaji) ili prema okolini u sadašnjem trenutku sa stavom neprosuđivanja i prihvaćanja. Iako je usredotočena svjesnost prisutna u tradiciji meditacije religija Istoka i Zapada već više od 2500 godina, terapije bazirane na usredotočenoj svjesnosti (engl. mindfulness based therapy – MBT) uvedene su u suvremenu medicinsku primjenu tek krajem 1970-tih godina. MBT uključuju različite tehnike i intervencije od sjedeće meditacije, vježbi disanja, do meditacije pokreta i primjene usredotočene svjesnosti u svakodnevnom životu i aktivnostima. Istraživanja potvrđuju da MBT imaju pozitivne učinke kod mentalnih poremećaja kao što su depresija, anksiozni poremećaji, poremećaji hranjenja, ovisnosti u odraslih te djece i adolescenata, iako je kod djece i mladih učinak nešto manji nego kod odraslih. Usredotočena svjesnost smanjuje stres kod odraslih i djece te je korisna i u prevenciji mentalnog zdravlja (škole, obrazovanje, roditeljstvo, radna mjesta, trudnoća, zatvori), jer poučavanje kako se nositi s frustrirajućim situacijama primjenjujući tehnike usredotočene svjesnosti pomaže u suočavanju sa stresom u sadašnjem i budućem životu.

 

Modul 2 nas je trebao odvesti na mobilnost u Veliku Britaniju, što bi našim učenicima bilo izuzetno zanimljivo obzirom da marljivo uče engleski jezik, međutim, škola iz Velike Britanije se povukla iz projekta kad je projekt već prošao  i svakoj od pet škola koje u njemu sudjelujemo, pripala je zadaća odraditi na razini škola pojedine dijelove iz 2. modula. Tako je našoj školi dodijeljen zadatak obraditi na kreativan način aktivnost „Meditation - The Sound of Nature“ metodom meditacije u prirodi koristeći zvukove, mirise i ljepote prirodnog okruženja. Inače, u Velikoj Britaniji mnoge škole su već uvele program mindfulnessa u svoje kurikulume upravo iz gore navedenih razloga.

 

Aktivnosti na razini škole

Naša psihologinja Jelena Rukavina održala je tijekom svibnja i lipnja četiri radionice s učenicima koji su četvrtkom 7. i 8. sat sudjelovali u radu Erasmus grupe. Prva radionica Pozitivna slika o sebi održana je 9. 5. 2019. i sadrži vježbe imaginacije i relaksacije te vježbe za razvoj vlastitog i međusobnog samopoštovanja.

Druga radionica, održana 16. 5. 2019., nosi naziv  Pismo budućem ja i usmjerena je ka podizanju svijesti o vlastitoj vrijednosti i životnim ciljevima koje smo si zamislili i želimo ih ostariti u budućnosti. U nastavku se nalazi fotografija na kojoj učenici pišu pismo budućem ja.

 

Treća radionica održana je 23. 5. 2019. i zove se Ja i drugi. Usmjerena je na razvoj komunikacije i suradničkog odnosa među učenicima. U nastavku su fotografije s održane radionice.

 

Sve gore opisane radionice služile su kao uvod u četvrtu radionicu Meditacija uz zvukove prirode , a osmišljena je prema načelima mindfulnessa. U nastavku se nalazi nekoliko fotografija.

 

Napomena:  Detaljniji opis svih radionica nalazi se u privitku ovog dokumenta.

Kao i u sve druge aktivnosti na razini škole, u Modul 2 „Love yourself“ uključile su se i pojedine učiteljice razredne i predmetne nastave.

Učiteljica Marina Batalija provela je tijekom svibnja niz aktivnosti u 4. b razredu: vježbe dubokog disanja, pjevanje opuštajućih pjesmica, meditaciju sa zvonom, smijeh kao terapija priotiv stresa te promatranje oblaka. Glavni ishodi ovih vježbi su jačati zdrav emocionalni i intelektualni razvoj, jačati pamćenje, koncentraciju i pažnju, kontrolirati negativne misli, jačati samopouzdanje i samopoštovanje te pronaći unatarnji mir. Učiteljica je snimila i nekoliko kratkih video uradaka čime je dokumentirala svoje aktivnosti. Detaljniji opis aktivnosti nalazi se u privitku, a u nastavku se nalazi fotografija s provedenih aktivnosti.

Učiteljica Željka Čikeš održala je radionicu i vođenu meditaciju za učiteljice Volim Tebe, volim sebe čiji ishod je bio opuštanje i relaksacija uz vođenu meditaciju. S 2. d razredom održala je vođenu meditaciju u blizini mora usmjerenu na opuštanje i osluškivanje zvukova i mirisa mora koje nas okružuje. Aktivnost je dokumentirana s nekoliko kratkih video uradaka.

 

 

Učiteljica Mirela Jovičić iskoristila je boravak u prirodi za vrijeme izleta petaša i osmislila kratke vježbice opuštanja osluškujući i udišući zvukove i mirise prirode. U nastavku se nalaze fotografije.

 

 

Učiteljica Alenka Banić Juričić je na satovima engleskog jezika u petim razredima provodila desetominutnu vježbicu za podizanje samopouzdanja pod nazivom Osjećaj vlastite vrijednosti u sklopu koje su učenici u pet rečenica opisivali prijatelje u razredu koristeći samo afirmativne i pozitivne rečenice. Svaki sat smo metodom slučajnog odabira odabrali učenika o kojem ćemo pozitivno govoriti, a ostali učenici bi dizanjem ruku na glas izgovarali rečenice o svom prijatelju iz razreda. Učenicima se pozitivno iznošenje činjenica o drugima te slušanje pozitivnih izjava o samome sebi veoma svidjelo, a ujedno je realiziran ishod iz stranog jezika – uporaba present simple tense-a i priloga učestalosti u izjavnoj rečenici (treće lice), što je učenicima uvijek teže objasniti i osvijestiti uporabu.

Učiteljica Smiljka Šantek Mekinić iu PŠ Kmeti i njezini učenici 2. i 3. razreda posjetili su NP Brijuni. Na Velom Brijunu učiteljica je snimila trenutke opuštanja u čudesnoj tišini prirode. Učenici su punim plućima udisali čarobne mirise koji su ih okruživali te osluškivali zvukove prirode.

 

Autorica tekst: Alenka Banić Juričić, prof. mentor



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Maja Lalić   datum: 28. 6. 2019.

Tražilica

 


INkluzivne škole 5+


GDPR

Akti i dokumenti

Popis udžbenika 2017./2018.

Katalog


Novo u knjižnici


Školski kalendar

Školski kalendar za školsku godinu 2019./20.

Priloženi dokumenti:
preuzmi.png


Raspored informacija


Dani otvorenih vrata


Kalendar
« Kolovoz 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 2. 2011.

Ukupno: 2461837
Ovaj mjesec: 1743
Ovaj tjedan: 583
Danas: 44

Natječaji

 

 

 

 

Osnovna škola Marije i Line, Umag , S.E."Marija i Lina" Umago dana 9. kolovoza 2019. objavljuje javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi/ stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju. Potražujemo 12 izvršitelja.

Javni poziv se nalazi u privitku.


Vrijeme u Umagu




preskoči na navigaciju