preskoči na sadržaj

Osnovna škola Marije i Line Umag

 > Naslovnica
Vijesti

Podmirivanje troška školske užine, ručka i produženog boravka u nastavnoj 2020./2021. godini

Autor: Tanja Dimnik, 22. 9. 2020.

PODMIRIVANJE TROŠKOVA ŠKOLSKE UŽINE, PLAĆANJA BORAVKA I PODMIRIVANJA TROŠKOVA RUČKA U PROGRAMU PRODUŽENOG BORAVKA U OSNOVNIM ŠKOLAMA

 

Pravo na podmirivanje troškova za korištenje školske užine u osnovnim školama čiji je osnivač Grad Umag-Umago imaju roditelji, udomitelji ili skrbnici učenika s prebivalištem na području Grada Umaga-Umago, stranci i osobe bez državljanstva s odobrenim stalnim boravkom na području Grada Umaga-Umago, koji porez i prirez na dohodak plaćaju na području Grada Umaga-Umago koji ispunjavaju i druge uvjete utvrđene Odlukom o socijalnoj skrbi  i Pravilnikom o socijalnoj skrbi Grada Umaga-Umago.

Pravo na podmirenje troškova za školsku užinu i ručka u produženom boravku u osnovnim školama Grada Umaga-Umago u punom iznosu priznaje se učenicima odnosno roditeljima, udomiteljima ili skrbnicima učenika koji su:

  • korisnici prava na zajamčenu minimalnu naknadu,
  • korisnici s utvrđenim statusom invalida od najmanje 70% temeljem propisa o hrvatskim braniteljima i propisa mirovinskog osiguranja,
  • učenici kojima je rješenjem centra za socijalnu skrb priznato pravo na osobnu invalidninu ili doplatak za pomoć i njegu
  • učenici s teškoćama u razvoju koji zbog tjelesnih, senzoričkih, komunikacijskih ili intelektualnih teškoća trebaju dodatnu potporu za učenje i razvoj kako bi ostvarili najbolji mogući razvojni ishod i socijalnu uključenost,
  • učenici bez odgovarajuće roditeljske skrbi, povjereni na čuvanje i odgoj temeljem rješenja nadležnog tijela,
  • učenici iz jednoroditeljske obitelji,
  • samohrani roditelji koji sami skrbe o učeniku i primaju dječji doplatak,
  • učenici pripadnici romske nacionalne zajednice.

Postupak za ostvarivanje prava na podmirenje troškova za školsku užinu i ručka u produženom boravku u osnovnim školama Grada Umaga-Umago pokreće se podnošenjem zahtjeva Upravnom djelu za opće poslove i društvene djelatnosti u pisanom obliku i na propisanom obrascu, a mogu ga podnijeti roditelji, skrbnici ili udomitelji učenika.

  • Uz zahtjev za ostvarivanje prava iz prethodnog stavka ovoga članka podnositelj je obvezan dostaviti sljedeće priloge:

  • potvrdu o prebivalištu učenika,
  • potvrdu o prebivalištu roditelja, skrbnika ili udomitelja, odnosno potvrdu o    odobrenom stalnom boravku za strance ili osobame bez državljanstva,
  • presliku porezne kartice (Obrazac PK) podnositelja zahtjeva iz koje je razvidno da porez i prirez na dohodak plaća na području Grada Umaga-Umago,
  • rješenje nadležnog tijela i/ili druge dokaze kojima se dokazuje ispunjenje gore navedenih uvjeta,
  • potvrdu o upisu učenika u osnovnu školu,
  • privolu za obradu osobnih podataka u svrhu ostvarenja prava iz zahtjeva.

POTVRDU O UPISU UČENIKA U OŠ MARIJE I LINE možete zatražiti telefonski na broj: 052/741-497 interni 101 ili putem e-pošte os-mil@hi.t-com.hr

POTPUNI TEKST OBAVIJESTI I PRIPADAJUĆI OBRAZAC NALAZE SE U PRILOGU.




''Što se u moru skriva?''

Erasmus+

TERMINKO

Svoje dijete za usluge u Službi školske i adolescentne medicine naručiti putem aplikacije Terminko.

Klikom na sličicu otvorit će vam se njihova mrežna stranica.

 

Pomoćnici u nastavi- SKP

Potvrde za učenike

 

VAŽNO !  Na poveznici

https://ocjene.skole.hr/login

učenici i roditelji mogu samostalno preuzeti i ispisati e potvrdu o statusu redovitog učenika/ice škole.
Potvrde koje su izdane putem eDnevnika zamjenjuju u potpunosti potvrdu iz škole u svim pravnim poslovima te za izdavanje potvrde više nije potrebno podnositi zahtjev školi.

 

E-spomenice
Sigurnost na internetu

Tražilica
 

Popis udžbenika 2023./2024.
Dodatni materijali
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Akti i dokumenti
Školski kalendar

Školski kalendar za školsku godinu 2023./2024.

Obavijest RADNO VRIJEME sa strankama

 

 

Obavijest o radnom vremenu sa strankama nalazi se u prilogu

GDPR
Katalog

Novo u knjižnici

Raspored informacija

Dani otvorenih vrata

Natječaji

 

 

 

Od 18. do 26.4.2024. godine raspisani su natječaji za zapošljavanje  kuhara/ice-2 i čistača/ice-spremača/ice na određeno vrijeme. Tekstz natječaja dostupan je u rubrici "Natječaji za radna mjesta i javni pozivi".

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 2. 2011.

Ukupno: 2927716
Ovaj mjesec: 6391
Ovaj tjedan: 713
Danas: 369
Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 2. 2011.

Ukupno: 2927716
Vrijeme u Umagu
CMS za škole logo
Osnovna škola Marije i Line Umag / Školska 14, HR-52470 Umag / os-marijeiline-umag.skole.hr / ured@os-marijeiline-umag.skole.hr
preskoči na navigaciju