2012-06-06 09:49:57 Kviz za 3. razred
za učenike III. razreda
Za sudjelovanje u ovom kvizu potrebno je pročitati roman „Pripovijesti o doktoru Dolittleu“ Hugha Loftinga. Razred predstavljaju tri natjecatelja.
Kviz se sastoji od pet igara: 1. Što je na slici, 2. Sakupi slova, 3. Pogodi izreku, 4. Ulovi ptice, 5. Premosti ponor Prva igra: Što je na slici Cilj je što prije pogoditi što se nalazi na slici. Na slajdu se nalazi dvanaest polja označenih brojevima. Natjecatelji odabiru broj koji želje i nakon toga se otvara polje ispod kojeg se vidi dio slike. Pokušavaju pogoditi. Ako ne znaju, slijedeća ekipa otvara polje po izboru i tako sve dok jedna od ekipa ne pogodi što je na slici.
Druga igra: Sakupi slova U ovoj igri devet likova iz romana postavlja pitanja. Cilj je točnim odgovorom na pitanje osvojiti slovo razrednog odjela (a, b ili c). Slova se zbrajaju i koja ekipa osvoji najviše slova, pobjeđuje u ovoj igri.
Treća igra: Pogodi izreku Citat iz djela, rečenica koja je stilski lijepo oblikovana ili rečenica koja je značajna za djelo prekrivena je poljima. Ispod nje su slova abecede. Ekipe po redu odabiru po jedno slovo abecede. Ako ih rečenica sadrži, pojavit će se sva ista slova u rečenici. Ako odabranog slova nema, slijedeća ekipa bira slovo. Ekipa koja prva točno kaže izreku osvaja 1 bod.
Četvrta igra: Ulovi ptice Na slajdu je 30 ptica, po 10 sličica orlova, lastavica i sova. Natjecatelji trebaju zapamtiti kako su raspoređene ptice koje su dodijeljene njivom razradu. Na sljedećem slajdu sličice će biti prekrivene jednakim oblicima označenih brojevima. U 10 pokušaja natjecatelji trebaju otkriti ispod kojih se brojeva kriju njihove ptice. Ekipa koja otkrije najviše svojih ptica osvaja 3 boda, druga 2 i treća 1 bod.
Peta igra: Premosti ponor Da bi dr. Dolittle došao do bolesnih majmuna, morao je preći preko ponora. Majmuni su svojim tijelima napravili most i tako je dr. Dolittle prešao ponor. U ovoj igri natjecatelji točnim odgovorom na postavljeno pitanje dobivaju majmunčića koji se veže za drugog i tako prave most. Tko prvi premosti ponor i dođe do bolesnih majmuna pobjeđuje u ovoj igri i osvaja 3 boda. Slijede ga drugi s 2 boda i treći s 1 bodom.
Nakon svake igre na slajdu se zbrajaju bodovi. Konačni pobjednik u kvizu je ekipa koja osvoji najviše bodova. Natjecatelje i navijače pravovremeno obavijestite o mjestu i vremenu održavanja kviza. Svima želim dobru zabavu. Adela Granić, prof. i dipl. bibliotekar |
Osnovna škola Marije i Line Umag |