2012-07-16 15:47:38 Kviz za 2. razred Kviz „Medo Winnie zvani Pooh“ za učenike II. razreda Za sudjelovanje u ovom kvizu potrebno je pročitati roman „Medo Winnie zvani Pooh“ Alana Aleksandera Milnea. Razred predstavljaju tri natjecatelja.
Kviz se sastoji od pet igara: 1. Višestruki izbor, 2. Spoji parove, 3. Likovi pitaju, 4. Premetaljka, 5. Skriveni likovi Prva igra: Višestruki izbor Na slajdu je 18 polja. Svaka ekipa pojedinačno odabire broj koji ih vodi do pitanja. Za točan odgovor dobiva se 1 bod. Potom slijedeća ekipa bira polje i tako dok se ne iskoriste svi brojevi. Ekipa koja je osvojila najviše bodova pobjednik je ove igre i osvaja 3 boda.
Druga igra: Spoji parove Slajd je podijeljen na dva dijela. Na svakom dijelu je po 9 istih likova iz romana razmještenih na različita polja. Važno je zapamtiti njihov raspored. Na sljedećem slajdu polja s likovima bit će prekrivena. Polja na lijevi dijelu slajda označena su slovima abecede, a desni brojevima od 1 do 9. Svaka ekipa pokušava spojiti što više parova govoreći slovo i broj (na primjer A3, G6). Ukoliko pronađu iste slike one ostaju otkrivene, a ako se ispod označenih polja ne nalaze iste slike, polja se ponovno prekrivaju i ekipe pokušavaju ponovno. Pobjeđuje ekipa koja otkrije najviše parova i osvaja 3 boda.
Treća igra: Likovi pitaju U ovoj igri devet likova iz romana postavlja pitanja. Cilj je točnim odgovorom na pitanje osvojiti slovo razrednog odjela (a, b ili c). Slova se zbrajaju i natjecatelji koji osvoje najviše slova, pobjednici su u ovoj igri.
Četvrta igra: Premetaljka Na slajdu su ispremještana slova riječi koju treba složiti. Ekipa odabire slovo koje će potom otići na mjesto gdje se nalazi u riječi. Natjecatelji pokušava odgonetnuti riječi. Netočni pokušaji se ne kažnjavaju, ali to može olakšati ekipi koja je na redu da ona pogodi riječ. Tko pogodi riječ osvaja 1 bod.
Peta igra: Skriveni likovi Na slajdu je 30 sličica, po 10 sličica mede Winnia, Njara i klokana Klo. Natjecatelji trebaju zapamtiti kako su raspoređene likovi koje su dodijeljene njivom razradu. Na sljedećem slajdu sličice će biti prekrivene jednakim oblicima označenih brojevima. U 10 pokušaja natjecatelji trebaju otkriti ispod kojih se brojeva kriju njihovi likovi. Ekipa koja otkrije najviše svojih likova osvaja 3 boda, druga 2 i treća 1 bod.
Nakon svake igre na slajdu se zbrajaju bodovi. Konačni pobjednik u kvizu je ekipa koja osvoji najviše bodova.
Natjecatelje i navijače pravovremeno obavijestite o mjestu i vremenu održavanja kviza.
Svima želim dobru zabavu. Adela Granić, prof. i dipl. bibliotekar |
Osnovna škola Marije i Line Umag |