2013-08-23 11:24:04 Plan Plan aktivnosti, rezultata i proizvoda za prvi kvartal Projekta (od kolovoza 2013. do siječnja 2014.) Opis mobilnosti i drugih aktivnosti Rezultati i proizvodi kolovoz 2013. Planirati projektne aktivnosti u svojoj školi. Projekt integrirati u školski kurikulum. Koordinatori projekta predstavi će sve pojedinosti projekta. Učitelji će se dogovorit oko detalja provođenja projekta. Točno planiranje projekta osigurat će uspješan konačni ishod. Detaljno planiranje projekta i integriranje u školski kurikulum. rujan 2013 Informirati učenike i njihove roditelje o projektu. Roditelji imaju puno utjecaja i mnogih dobrih ideja. Što više ljudi bude uključeno u projekt, on će biti kreativniji i profitabilniji. Projektni sastanak. Napraviti web stranicu projekta i unijeti osnovne podatke o školama, koordinatorima, sudionicima i druge informacije o projektu važne za učenike i suradnike izvan škola. Na web stranici objaviti okvirni plan cijelog projekta i detaljan plan za 1. polugodište. Informiranje učenika i njihovih roditelja. Web stranica projekta gdje će se moći naći sve važne informacije o projektu. Važno mjesto okupljanja za sve sudionike. Projektni sastanak. 26. 9. obilježavanje Europskog dana jezika u školi ili gradu. lstopad 2013. Partnerske škole predstavit će se videospotom na web stranici. Učenici će izrađivati logotipe projekta i objavljivati ih na web stranici. Logo je važan dio projekta jer mu izgled sadrži značajke projekta. Sam logotip ljude će podsjećati na projekt. Online upoznavanje učenika i učitelja putem društvenih mreža. Učenici uče jezik partera s vanjskim suradnicima i profesoricama iz partnerske škole. Predstavljanje partnerskoj školi na web stranci projekta. Izrada logotipa projekta. Učenje jezika partnera s vanjskim suradnicima i učiteljima iz partnerske škole.
studeni 2013. Učenici biraju najbolji logotip glasanjem na web stranici. Učenici u svome gradu (Umagu i Ljubljani) razgledavaju kulturno-umjetničke spomenike, povijesne građevine, traže karakteristične suvenire i odabiru najmanje 3. Fotografirati suvenire. Napisati priču ili prepričati legendu koja je motiv za nastanak suvenira. Prezentirati suvenire i priče o njima u formi koju učenici odaberu (videospot, photostory, prezentacija), može i na više načina. Prezentacija će biti proizvedena u svakoj partnerskoj školi. Uratke staviti na web stranicu projekta. Izraditi interaktivne karte Hrvatske i Slovenije na kojoj će se locirati suveniri. Priče i prezentacije (videospot, fotopriča) o 3 karakteristična lokalna suvenira. Interaktivne karte na kojoj će se locirati suveniri. prosinac 2013. Učenici, uz pomoć vanjskih suradnika, prevode prezentacije o suvenirima partnerske škole na svoj jezik i objavljuju ih na web stranici. Na taj način svi rezultati kao i ostali elektronički proizvodi na web stranici bit će i na hrvatskom i na slovenskom jeziku. Učenici sudjeluju u radionicama izrade suvenira od gline, drva i drugih ekoloških materijala. Napravljene suvenire prodaju na božićnim sajmovima, a prihod ide u humanitarne svrhe. Napraviti božićne čestitke i poslati ih partnerskoj školi. Evaluacija projekta. Prevođenje prezentacija o suvenirima partnerske škole. Izrada suvenira od gline, drva i drugih ekoloških materijala. Evaluacija projekta.
Ovdje možete preuzeti Plan aktivnosti za 1. kvartal Projekta "Souvenirs for Europe" |
Osnovna škola Marije i Line Umag |