2020-05-27 20:29:04 Engleski jezik u 6.c razredu: Prvi dio projekta o Umagu "Umag in the Past" E-knjige učenika 6.c razreda na projektnu temu "Umag in the Past" (Umag u prošlosti) možete pogledati ovdje: https://www.storyjumper.com/go/yxbgutbgcjct
Rad učenice Lele Tovilović, izvan virtualne učionice "Storyjumper Class": Ostali radovi izvan Storyjumper Class učionice: Ema Božić: https://www.storyjumper.com/book/read/82830475/5eb2c5bf7dfad Luka Nikolić: https://www.storyjumper.com/book/read/82975535/Short-history-of-Umag Manuel Vukadinović: https://www.storyjumper.com/book/read/83013145/History-of-Umag Obzirom da smo o Uputama o vrednovanju u nastavi na daljinu dobili preporuke na koji način učenike sumativno vrednovati, u 6.c razredu sam se odlučila na projekt o Umagu koji sam podijelila u tri dijela. Ovdje bih željela predstaviti rezultate prvog dijela projekta koji nosi naziv "Umag in the Past" (Umag u prošlosti). Metodologija rada: - ponoviti uporabu glagolskih vremena za prošlost putem poveznice na video koji sam za njih snimila - iz raznih dostupnih izvora (internet, priče baka i djedova) učenici istražuju materijale o povijesti svoga grada - pišu tekstove prema pitanjima koja sam im poslala kao podsjetnik, s time da sam naglasila da ne želim "preslikavanje" s interneta - crtaju, ilustriraju, prilažu fotografije iz svoje arhive ili ih traže na internetu - kada su prikupili sve materijale, slijede poveznicu za izradu e-knjige te, prema mojim uputama, izrađuju svoju prvu e-knjigu u online alatu "Storyjumper", koji im daje mogućnost umetanja ponuđenih scena, likova ili ilustracija, odnosno umetanje vlastitih - kada su umetnuli fotografije i tekst, za kraj pročitaju što su napisali i snime svoj glas - po isteku zadanog roka za predaju, označavaju svoje knjige dovršenima te ih objavljuju unutar virtualne učionice koju sam postavila unutar platforme "Storyjumper" (Storyjumper Class). Ishodi ovoga dijela projekta o Umagu su sljedeći: Učenik istražuje i valorizira podatke o prošlosti svoga grada, koristi glagolska vremena za prošlost (past simple i past continuous) te uporabu određenog člana "the" uz nazive za mjesta u gradu te stječe IKT vještine. Pojedinci su ovdje iskoristili svoje kreativne vještine i osmislili svoju prvu e-knjigu. U tijeku je drugi dio projekta „Umag in the Present“ (Umag u sadašnjosti). |
Osnovna škola Marije i Line Umag |