2021-06-15 09:47:00

UPORABA DIGITALNIH WEB ALATA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA

Web alati i digitalni sadržaji korišteni u nastavi engleskog jezika tijekom školske god. 2020./21.

Učiteljica Alenka Banić Juričić vrlo rado i često koristi i sama izrađuje interaktivne prezentacije, igrice, kvizove i ostale sadržaje u različitim digitalnim alatima. Isti su  pogodni u uvodnom dijelu sata za ponavljanje obrađenog gradiva, ali isto tako i za završni dio sata za formativno vrednovanje naučenoga. 

Za potrebe redovne nastave u 2. i 5. razredima izradila je dvije virtualne učionice koje sadrže  brojne umetnute interaktivne edukativne sadržaje za ponavljanje obrađenog jezičnog gradiva. Prof. Alenka je također i autorica svih umetnutih interaktivnih sadržaja izrađenih u nekoliko digitalnih alata (Sway, Wordwall, Kahoot, video lekcija). Istima se lako pristupa klikom na određeni dio učionice (npr. na dijelove namještaja ili stvari). Svaka od ove dvije učionice sadrže desetak poveznica na interaktivne igrice, kvizove i prezentacije, a objašnjenje kako pristupiti poveznicama daje personalizirani avatar učiteljice na koji učenik klikne i začuje upute učiteljice. Virtualne učionice su zanimljive jer predstavljaju izazov. Učenici prvo moraju pronaći poveznice, a zatim riješiti interaktivne sadržaje. Svaka od ove dvije sadrži materijale za otprilike 3-4 školska sata.

 

Poveznice na učionice:

- 2. razred: https://docs.google.com/presentation/d/1_IdR0KmGNRuZccRnOAFlEgnGhSWJc9rxcsRQVQonaq4/edit?usp=sharing

- 5. razred:

https://docs.google.com/presentation/d/1_cfW2gjVLJUeYKhzgmzdK3X-aBkEUbvrlnOcAJie3fA/edit?usp=sharing

 

Osim što sama voli izrađivati interaktivne digitalne sadržaje, svoje znanje prenosi i učenicima kojima predaje.

 

Razred 5.d naučio je izrađivati digitalne plakate u alatu „Canva“. Tema je bila zdrava i nezdrava hrana i piće u sklopu cjeline „All about Food” (Sve o hrani). Plakate možete vidjeti ovdje.

Luna Kovačević

Mihael Mikolčević

Ryan Bibalo

Sara Akrap

Vjeko, Noa i Karlo

 

 

Osim Canve, izrađivali su interaktivne igrice i kvizove u alatima Wordwall i Kahoot za potrebe redovne i dodatne nastave. Ovaj Wordwall o poznavanju naziva za odjevne predmete izradila je učenica 5.d, Nika Demark:

https://wordwall.net/hr/resource/17542975/clothes-shoes

 

Tijekom mjeseca svibnja učenici 5.d i 5.e razreda okušali su se u izradi digitalnih stripića na temu „Going Shopping” (Odlazak u kupnju). U nastavku se nalaze materijali ili poveznice na materijale koje su učenici izradili u digitalnom web alatu „Make Belief Comics“.

 

Vjeko Škarda

 

Matej Pavlović

 

 Antea Henzl

 

Franka Marić

 

Luna Kovačević

 

Matea Brozić

 

Nika Dokoza

 

Sara Akrap

 

Za vrijeme nastave na daljinu, ali i redovne, sedmaši i petaši su koristili alate za audio i video snimanje, poput Vocaroo-a i platforme „Flipgrid” koju kreira učitelj i dodijeli učenicima identifikacijske šifre. Platforma omogućuje da cijeli razred objavi svoje kratke video uratke na jednom mjestu i po želji dodaje specijalne efekte i pozadinu. Također je zgodno što učenici mogu pregledati uratke svojih prijatelja, lajkati i komentirati. Posebno zadovoljna bila sam uratcima 7.c na temu „Trebamo li životinje držati u zoološkim vrtovima?“ u sklopu nastavne cjeline o očuvanu okoliša i ugroženim životinjskim vrstama.

 

Autorica teksta: Alenka Banić Juričić


Osnovna škola Marije i Line Umag