2012-08-17 08:19:25

Kviz za 4. razred

 

Kviz „Emil i detektivi“

za učenike IV. razreda

 

Za sudjelovanje u ovom kvizu potrebno je pročitati  roman „Emil i detektivi“ Ericha Kastnera. Razred predstavljaju tri natjecatelja.

Kviz se sastoji od šest igara: 1. Višestruki izbor, 2. Što je na slici, 3. Složi rečenicu, 4. Sakupi novac, 5. Kolo sreće, 6. Igra asocijacija

Prva igra: Višestruki izbor

Na slajdu je 18 polja. Svaka ekipa pojedinačno odabire broj koji ih vodi do pitanja. Za točan odgovor dobiva se 1 bod. Potom slijedeća ekipa bira polje i tako dok se ne iskoriste svi brojevi. Ekipa koja je osvojila najviše bodova pobjednik je ove igre i osvaja 3 boda.

Druga igra: Što je na slici

Cilj je što prije pogoditi što se nalazi na slici. Na slajdu se nalaze polja koja nasumično sama otvaraju. Natjecatelji po određenom redosljedu pokušavaju odgonetnuti što je na slici. Samo su 3 slike. Ekipa koja prva pogodi osvaja bod.

Treća igra: Složi rečenicu

Po slajdu su razbacane riječi stilski lijepo oblikovane rečenice iz djela. Odabirom pojedine riječi ona odlazi na mjesto koje zauzima u rečenici. Cilj je što prije točno odgonetnuti rečenicu, vodeći računa i o zarezima i točki.

Svaka pogođena rečenica nosi 1 bod.

Četvrta igra: Sakupi novac

Ovo je igra na sreću. Skrivene ispod polja su novčanice i kovanice njemačkih marki različite vrijednosti. Otkrivanjem polja natjecatelji zbrajaju koliko su novčanica skupili. Cilj je što prije skupiti 140 DM, koliko je čovjek s kratkim šeširom ukrao Emilu. Ta ekipa dobiva 3 boda, sljedeća koja skupi više 2 boda i posljednjoj 1 bod.

Peta igra: Kolo sreće

Slajd ima 18 polja koja vode do pitanja. Na slajdu s pitanjem kolo sreće se vrti i stane na nekom broju. Toliko bodova ekipa može osvojiti ukoliko točno odgovori na pitanje. Natjecatelji koji osvoje najviše bodova pobjeđuju u ovoj igri i dobivaju 3 boda.

Šesta igra: Igra asocijacija

Na slajdu su 4 stupca sa po 4 polja. Ispod svakog polja je pojam koji asocira na rješenje pojedinog stupca. Rješenja stupaca asociraju na konačno rješenje. Boduju se i rješenja stupaca i konačno rješenje. Ekipa koja pogodi najviše rješenja osvaja 3 boda.

Nakon svake igre na slajdu se zbrajaju bodovi. Konačni pobjednik u kvizu je ekipa koja osvoji najviše bodova.

Natjecatelje i navijače pravovremeno obavijestite o mjestu i vremenu održavanja kviza.

Svima želim dobru zabavu.

Adela Granić, prof. i dipl. bibliotekar


Osnovna škola Marije i Line Umag