2012-08-17 09:19:07

Kviz za 7. razred

 

Kviz „Divlji konj“

za učenike VII. razreda

 

Za sudjelovanje u ovom kvizu potrebno je pročitati  roman „Divlji konj“ Božidara Prosenjaka. Razred predstavljaju tri natjecatelja.

Kviz se sastoji od pet igara: 1. Višestruki izbor, 2. Igra asocijacija, 3. Pogodi izreku, 4. Skrivene riječi, 5. Složi slika, 6. Utrka

Prva igra: Višestruki izbor

Na slajdu je 20 polja. Svaka ekipa pojedinačno odabire broj koji ih vodi do pitanja. Na za svako pitanje ponuđeno je četiri odgovora od kojih je točan samo jedan.  Za točan odgovor dobiva se 1 bod. Potom slijedeća ekipa bira polje i tako dok se ne iskoriste svi brojevi. Ekipa koja je osvojila najviše bodova pobjednik je ove igre i osvaja 3 boda.

Druga igra: Igra asocijacija

Na slajdu su 4 stupca sa po 4 polja. Ispod svakog polja je pojam koji asocira na rješenje pojedinog stupca. Rješenja stupaca asociraju na konačno rješenje. Boduju se i rješenja stupaca i konačno rješenje. Ekipa koja pogodi najviše rješenja osvaja 3 boda.

Treća igra: Pogodi izreku

Citat iz djela, rečenica koja je stilski lijepo oblikovana ili rečenica koja je značajna za djelo prekrivena je poljima. Ispod nje su slova abecede. Ekipe po redu odabiru po jedno slovo abecede. Pojavit će se sva ista slova u rečenici. Ako odabranog slova nema, slijedeća ekipa bira slovo. Ekipa koja prva točno kaže izreku osvaja 1 bod.

Četvrta igra: Skrivene riječi

Ova igra ustvari je križaljka osmosmjerka. Riječi se mogu čitati s lijeva na desno, s desna na lijevo, okomito, horizontalno i dijagonalno. Cilj je pronaći što više riječi. Svaka riječ donosi 1 bod, a ekipa koja otkrije najviše riječi osvaja 3 boda.

Peta igra: Složi sliku

Svaka ekipa dobit će različitu sliku konja koja se razdjeli na 12 dijelova. Cilj je u što manje pokušaja sastaviti sliku. Ova igra slična je slaganju puzzli.

Šesta igra: Utrka

U ovoj igri natjecatelji točnim odgovorom omogućavaju svom konju da što prije dođe u cilj. Pitanja je 6. Na svako pitanje ponuđeno je 6 odgovora od kojih su točna dva  ili više. Da bi se osvojio bod potrebno je navesti sve točne odgovore, a ne samo jedan. Čiji konj prvi prođe kroz cilj osvaja 3 boda.

Nakon svake igre na slajdu se zbrajaju bodovi. Konačni pobjednik u kvizu je ekipa koja osvoji najviše bodova.

Natjecatelje i navijače pravovremeno obavijestite o mjestu i vremenu održavanja kviza.

Svima želim dobru zabavu.

Adela Granić, prof. i dipl. bibliotekar


Osnovna škola Marije i Line Umag