2013-08-23 11:24:04

Plan

Plan aktivnosti, rezultata i proizvoda

za prvi kvartal Projekta  (od kolovoza 2013. do siječnja 2014.)

Opis mobilnosti i drugih aktivnosti

Rezultati i proizvodi

     kolovoz   2013.   

Planirati projektne aktivnosti u svojoj školi. Projekt  integrirati u školski kurikulum.

Koordinatori  projekta predstavi će sve pojedinosti projekta. Učitelji će se dogovorit oko detalja provođenja  projekta. Točno planiranje projekta osigurat će uspješan konačni ishod.

Detaljno planiranje projekta i integriranje u školski kurikulum.

     rujan   2013

Informirati učenike i njihove roditelje o projektu. Roditelji imaju puno utjecaja i mnogih dobrih ideja. Što više ljudi bude uključeno u projekt, on će biti kreativniji i profitabilniji. Projektni sastanak.

Napraviti web stranicu projekta i unijeti osnovne podatke o školama, koordinatorima, sudionicima i druge informacije o projektu važne za učenike i suradnike izvan škola. Na web stranici objaviti okvirni plan cijelog projekta i detaljan plan za 1. polugodište.

Informiranje učenika i njihovih roditelja.

Web stranica projekta gdje će se moći naći sve važne informacije o projektu. Važno mjesto okupljanja za sve sudionike.

Projektni sastanak.

26. 9. obilježavanje Europskog dana jezika u školi ili gradu.

      lstopad   2013.

Partnerske škole predstavit će se videospotom na web stranici.

Učenici će izrađivati logotipe projekta i objavljivati ih na web stranici. Logo je važan dio projekta jer mu izgled sadrži značajke projekta. Sam logotip ljude će podsjećati na projekt.

Online upoznavanje učenika i učitelja putem društvenih mreža.

Učenici uče jezik partera s vanjskim suradnicima i profesoricama iz partnerske škole.

Predstavljanje partnerskoj školi na web stranci projekta.

Izrada logotipa projekta.

Učenje jezika partnera s vanjskim suradnicima i učiteljima iz partnerske škole.

 

     studeni   2013.

Učenici biraju najbolji logotip glasanjem na web stranici.

Učenici u svome gradu (Umagu i Ljubljani) razgledavaju kulturno-umjetničke spomenike, povijesne građevine, traže karakteristične suvenire i odabiru najmanje 3.

Fotografirati suvenire. Napisati priču ili prepričati legendu koja je motiv za nastanak suvenira. Prezentirati suvenire i priče o njima u formi koju učenici odaberu (videospot, photostory, prezentacija), može i na više načina. Prezentacija će biti proizvedena u svakoj partnerskoj školi. Uratke staviti na web stranicu projekta.  Izraditi interaktivne karte Hrvatske i Slovenije na kojoj će se locirati suveniri.

Priče i prezentacije (videospot, fotopriča) o 3 karakteristična lokalna suvenira.

Interaktivne karte na kojoj će se locirati suveniri.

     prosinac  2013.

Učenici, uz pomoć vanjskih suradnika, prevode prezentacije o suvenirima partnerske škole na svoj jezik i objavljuju ih na web stranici. Na taj način svi rezultati kao i ostali elektronički proizvodi na web stranici bit će i na hrvatskom i na slovenskom jeziku.

Učenici sudjeluju u radionicama izrade suvenira od gline, drva i drugih ekoloških materijala. Napravljene suvenire prodaju na božićnim sajmovima, a prihod ide u humanitarne svrhe. Napraviti božićne čestitke i poslati ih partnerskoj školi.

Evaluacija projekta.

Prevođenje prezentacija o suvenirima partnerske škole.

Izrada suvenira od gline, drva i drugih ekoloških materijala.

Evaluacija projekta.

 

Ovdje možete preuzeti Plan aktivnosti za 1. kvartal Projekta "Souvenirs for Europe"


Osnovna škola Marije i Line Umag