2020-05-27 20:29:04

Engleski jezik u 6.c razredu: Prvi dio projekta o Umagu "Umag in the Past"

E-knjige učenika 6.c razreda na projektnu temu "Umag in the Past" (Umag u prošlosti) možete pogledati ovdje:

https://www.storyjumper.com/go/yxbgutbgcjct

 

Rad učenice Lele Tovilović, izvan virtualne učionice "Storyjumper Class":

Book titled 'Umag'Read this book made on StoryJumper

Ostali radovi izvan Storyjumper Class učionice:

Ema Božić:

https://www.storyjumper.com/book/read/82830475/5eb2c5bf7dfad

Luka Nikolić:

https://www.storyjumper.com/book/read/82975535/Short-history-of-Umag

Manuel Vukadinović:

https://www.storyjumper.com/book/read/83013145/History-of-Umag

Obzirom da smo o Uputama o vrednovanju u nastavi na daljinu dobili preporuke na koji način učenike sumativno vrednovati, u 6.c razredu sam se odlučila na projekt o Umagu koji sam podijelila u tri dijela.

Ovdje bih željela predstaviti rezultate prvog dijela projekta koji nosi naziv "Umag in the Past" (Umag u prošlosti).

Metodologija rada:

- ponoviti uporabu glagolskih vremena za prošlost putem poveznice na video koji sam za njih snimila

- iz raznih dostupnih izvora (internet, priče baka i djedova) učenici istražuju materijale o povijesti svoga grada

- pišu tekstove prema pitanjima koja sam im poslala kao podsjetnik, s time da sam naglasila da ne želim "preslikavanje" s interneta

- crtaju, ilustriraju, prilažu fotografije iz svoje arhive ili ih traže na internetu

- kada su prikupili sve materijale, slijede poveznicu za izradu e-knjige te, prema mojim uputama, izrađuju svoju prvu e-knjigu u online alatu "Storyjumper", koji im daje mogućnost umetanja ponuđenih scena, likova ili ilustracija, odnosno umetanje vlastitih

- kada su umetnuli fotografije i tekst, za kraj pročitaju što su napisali i snime svoj glas

- po isteku zadanog roka za predaju, označavaju svoje knjige dovršenima te ih objavljuju unutar virtualne učionice koju sam postavila unutar platforme "Storyjumper" (Storyjumper Class). 

Ishodi ovoga dijela projekta o Umagu su sljedeći: Učenik istražuje i valorizira podatke o prošlosti svoga grada, koristi glagolska vremena za prošlost (past simple i past continuous) te uporabu određenog člana "the" uz nazive za mjesta u gradu te stječe IKT vještine.  

Pojedinci su ovdje iskoristili svoje kreativne vještine i osmislili svoju prvu e-knjigu. U tijeku je drugi dio projekta „Umag in the Present“ (Umag u sadašnjosti).


Osnovna škola Marije i Line Umag