2020-09-22 14:22:03

Podmirivanje troška školske užine, ručka i produženog boravka u nastavnoj 2020./2021. godini

PODMIRIVANJE TROŠKOVA ŠKOLSKE UŽINE, PLAĆANJA BORAVKA I PODMIRIVANJA TROŠKOVA RUČKA U PROGRAMU PRODUŽENOG BORAVKA U OSNOVNIM ŠKOLAMA

 

Pravo na podmirivanje troškova za korištenje školske užine u osnovnim školama čiji je osnivač Grad Umag-Umago imaju roditelji, udomitelji ili skrbnici učenika s prebivalištem na području Grada Umaga-Umago, stranci i osobe bez državljanstva s odobrenim stalnim boravkom na području Grada Umaga-Umago, koji porez i prirez na dohodak plaćaju na području Grada Umaga-Umago koji ispunjavaju i druge uvjete utvrđene Odlukom o socijalnoj skrbi  i Pravilnikom o socijalnoj skrbi Grada Umaga-Umago.

Pravo na podmirenje troškova za školsku užinu i ručka u produženom boravku u osnovnim školama Grada Umaga-Umago u punom iznosu priznaje se učenicima odnosno roditeljima, udomiteljima ili skrbnicima učenika koji su:

  • korisnici prava na zajamčenu minimalnu naknadu,
  • korisnici s utvrđenim statusom invalida od najmanje 70% temeljem propisa o hrvatskim braniteljima i propisa mirovinskog osiguranja,
  • učenici kojima je rješenjem centra za socijalnu skrb priznato pravo na osobnu invalidninu ili doplatak za pomoć i njegu
  • učenici s teškoćama u razvoju koji zbog tjelesnih, senzoričkih, komunikacijskih ili intelektualnih teškoća trebaju dodatnu potporu za učenje i razvoj kako bi ostvarili najbolji mogući razvojni ishod i socijalnu uključenost,
  • učenici bez odgovarajuće roditeljske skrbi, povjereni na čuvanje i odgoj temeljem rješenja nadležnog tijela,
  • učenici iz jednoroditeljske obitelji,
  • samohrani roditelji koji sami skrbe o učeniku i primaju dječji doplatak,
  • učenici pripadnici romske nacionalne zajednice.

Postupak za ostvarivanje prava na podmirenje troškova za školsku užinu i ručka u produženom boravku u osnovnim školama Grada Umaga-Umago pokreće se podnošenjem zahtjeva Upravnom djelu za opće poslove i društvene djelatnosti u pisanom obliku i na propisanom obrascu, a mogu ga podnijeti roditelji, skrbnici ili udomitelji učenika.

  • Uz zahtjev za ostvarivanje prava iz prethodnog stavka ovoga članka podnositelj je obvezan dostaviti sljedeće priloge:

  • potvrdu o prebivalištu učenika,
  • potvrdu o prebivalištu roditelja, skrbnika ili udomitelja, odnosno potvrdu o    odobrenom stalnom boravku za strance ili osobame bez državljanstva,
  • presliku porezne kartice (Obrazac PK) podnositelja zahtjeva iz koje je razvidno da porez i prirez na dohodak plaća na području Grada Umaga-Umago,
  • rješenje nadležnog tijela i/ili druge dokaze kojima se dokazuje ispunjenje gore navedenih uvjeta,
  • potvrdu o upisu učenika u osnovnu školu,
  • privolu za obradu osobnih podataka u svrhu ostvarenja prava iz zahtjeva.

POTVRDU O UPISU UČENIKA U OŠ MARIJE I LINE možete zatražiti telefonski na broj: 052/741-497 interni 101 ili putem e-pošte os-mil@hi.t-com.hr

POTPUNI TEKST OBAVIJESTI I PRIPADAJUĆI OBRAZAC NALAZE SE U PRILOGU.


Osnovna škola Marije i Line Umag