Osnovna škola Marije i Line – Scuola elementare „Marija i Lina”, Umag – Umago ponosno sudjeluje u europskom programu eTwinning, koji povezuje škole diljem Europe putem internetske suradnje. Učenici i učitelji naše škole uključeni su u brojne projekte koji potiču kreativnost, digitalne i komunikacijske vještine te razvijaju međukulturno razumijevanje i europski duh zajedništva.
Kroz eTwinning projekte naši učenici:
- istražuju teme iz područja jezika, kulture, umjetnosti, ekologije i tehnologije,
- surađuju s vršnjacima iz partnerskih zemalja,
- izrađuju digitalne plakate, kvizove, prezentacije i videozapise,
- uče poštivati različitosti i razvijaju toleranciju te odgovorno građanstvo.
Naši učitelji aktivno sudjeluju u stručnim usavršavanjima i eTwinning edukacijama, uvodeći inovativne pristupe u nastavi i jačajući suradnju na međunarodnoj razini.
S ponosom ističemo da je OŠ Marije i Line Umag – Scuola elementare „Marija i Lina”, Umag – Umago po prvi put dobila oznaku eTwinning škole, čime je prepoznata kvaliteta našeg rada, suradnje i angažmana u promicanju europskih vrijednosti i digitalne izvrsnosti.
Sudjelovanjem u eTwinning projektima naša škola gradi suvremeno, otvoreno i poticajno okruženje u kojem učenici uče, surađuju i rastu kao aktivni građani Europe.
OBAVIJEST KANDIDATIMA
Poštovani, OŠ Marije i Line – SE „Marija i Lina” objavljuje obavijest o procjeni i vrednovanju te razgovoru s kandidatima prijavljenim na natječaj za zapošljavanje u OŠ Marije i Line – Scuola elemenare „Marija i Lina”, Umag – Umago za radno mjesto UČITELJA/ICE...
Odluka o odabiru ponuditelja
Poštovani, Odluka o odabiru ponuditelja za nabavu udžbenika za predmetnu nastavu od 5. do 8. razreda u školskoj 2025./2026. godini nalazi se u priloguOdluka o odabiru_5.-8.raz. 2025-2026
Odluka o odabiru ponuditelja
Poštovani, Odluka o odabiru ponuditelja za nabavu udžbenika za razrednu nastavu u 3. i 4. razredu u školskoj 2025./2026. godini nalazi se u priloguOdluka o odabiru_3.i 4.raz. 2025-2026
Odluka o odabiru ponuditelja
Poštovani, Odluka o odabiru ponuditelja za nabavu udžbenika za razrednu nastavu u 1. i 2. razredu u školskoj 2025./2026. godini nalazi se u priloguOdluka o odabiru_1.i 2.raz. 2025-2026.
Natječaj za radno mjesto UČITELJ/ICA MATEMATIKE
Poštovani, OŠ Marije i Line – SE „Marija i Lina“, Umag – Umago objavljuje natječaj za UČITELJA/ICU MATEMATIKE na neodređeno puno radno vrijeme. Natječaj je otvoren od 28. srpnja do 08. kolovoza 2025. godine. PR obrazac ispunjen je na Burzi rada. Tekst natječaja nalazi...
Natječaj za radno mjesto UČITELJ/ICA GITARE
Poštovani, OŠ Marije i Line – SE „Marija i Lina“, Umag – Umago objavljuje natječaj za UČITELJA/ICU GITARE na neodređeno puno radno vrijeme. Natječaj je otvoren od 28. srpnja do 08. kolovoza 2025. godine. PR obrazac ispunjen je na Burzi rada. Tekst natječaja nalazi se...
Natječaj za radno mjesto UČITELJ/ICA FIZIKE
Poštovani, OŠ Marije i Line – SE „Marija i Lina“, Umag – Umago objavljuje natječaj za UČITELJA/ICU FIZIKE na neodređeno puno radno vrijeme. Natječaj je otvoren od 28. srpnja do08. kolovoza 2025. godine. PR obrazac ispunjen je na Burzi rada. Tekst natječaja nalazi se u...
Natječaj za radno mjesto UČITELJ/ICA ENGLESKOG JEZIKA
Poštovani, OŠ Marije i Line – SE „Marija i Lina“, Umag – Umago objavljuje natječaj za UČITELJA/ICU engleskog jezika na određeno puno radno vrijeme. Natječaj je otvoren od 28.07. do 08.08.2025. godine. PR obrazac ispunjen je na Burzi rada. Tekst natječaja nalazi se u...
Poštovani, OŠ Marije i Line – SE „Marija i Lina” objavljuje obavijest o razgovoru s kandidatom prijavljenim na natječaj za zapošljavanje u OŠ Marije i Line – Scuola elemenare „Marija i Lina”, Umag – Umago za PEDAGOGA/PEDAGOGINJU na neodređeno puno radno vrijeme od 8...
Svečana podjela svjedodžbi osmašima, generacija od 2017. do 2025. godine
U ponedjeljak, 7. srpnja u sportskoj dvorani Škole održana je svečana podjela svjedodžbi učenicima 8. razreda. Program su pripremile razrednice 7. razreda, profesorice Mirela Jovičić i Isidora Stupar. U kulturno-umjetničkom dijelu programa nastupili su učenici 8....

