preskoči na sadržaj

Osnovna škola Marije i Line Umag

 > Naslovnica
Vijesti

Mobilnost u Firenzu

Autor: Maja Lalić, 18. 9. 2024.

U sklopu Erasmus+ projekta  POVEŽIMO SE!​LET'S CONNECT! 

prof. Martina Baljak otputovala u Firenzu na strukturirani tečaj

od 5. do 9. kolovoza

U sklopu Erasmus+ projekta ​2023-1-HR01-KA122-SCH000133818  POVEŽIMO SE!​LET'S CONNECT! – ​Let's Collaborate on New Needs in​ Education and Creative Teaching projekta KA112 prof. u zvanju mentora Martina Baljak otputovala je u Firenzu na strukturirani tečaj pod nazivom „Design the Positive: Positive Thinking, Positive Communication and Positive School Spaces“ koji se održavao od 5. do 9. kolovoza.

Prvi dan je protekao u uvodnom tonu – predstavila se voditeljica tečaja Roberta Begliomini koja je vodila jednu od 3 paralelne grupe na istu temu zbog velike zainteresiranosti.

U grupi prof. Baljak bilo je polaznika iz Mađarske, Poljske, Cipra, Rumunjske i Hrvatske te je sveukupno bilo 11 sudionika.

Svakoga dana tečaj je počinjao kratkim icebreaker-ima koji su bili motivacijski uvod u radni dan.

Prvoga dana, osim upoznavanja i predstavljanja sudionika i hodograma cijelog tjedna odrađen je uvodni teoretski dio vezan za pozitivnu psihologiju te su odrađene 4 aktivnosti: What's your superpower, Gratitude bound, Therapist aid i Perma model. Na kraju su polaznici dobili i domaću zadaću koja se odnosi na Morning/Evening thoughts. Drugi dan edukacije bio je na novoj lokaciji jer su se spojile 2 grupe tako je ukupno bilo više od 20 sudionika. Trenerica Begliomini je nakon pregleda zadaće pokazala video sa web stranice EDUTOPIA o iskustvima i načinima rada učitelja u drugim zemljama – kako odraditi motivacijski uvodni dio u radni dan te kako stvoriti ozračje u kojem će učenici biti motivirani za rad. Nakon toga je odrađena aktivnost na temu negativnih osjećaja – odakle dolaze te koliko kultura i društvo utječu na negativan stav ljudi. Raspravljalo se o novim generacijama učenika tzv. SNOWFLAKES i o potrebi prilagodbe učitelja novim izazovima te koliko je snažan utjecaj roditelja na djecu (overparenting). Odrađena je aktivnost „ABC of RESILIENCE“ – kako se pravilno nositi u teškim situacijama i kako potražiti pomoć, a nakon toga određene su vježbe mindfulness-a. Za kraj je odrađena aktivnost na temu humora – te je spomenuta važnost pozitivnog ozračja u učionici. Treći dan edukacije u Firenzi bio je zaista ispunjen zadacima i aktivnostima. Radilo se na pozitivnoj i asertivnoj komunikaciji. Dan je započeo worm up aktivnošću i zatim su se obradili teorijski dio i ključni elementi pozitivne komunikacije. Razgovaralo se o aktivnom slušanju te je provjerena domaća zadaća. Zaključno je odrađena aktivnost, a nakon toga prešlo se na rad o asertivnoj komunikaciji. Odradile su se 2 aktivnosti te se razgovaralo o toleranciji i ljubaznosti. Kasnije se razgovaralo o empatiji – nešto što u današnjem svijetu sve više nedostaje. Odradile su se aktivnosti „Priča o tvom imenu“ i „Tvoja najdraža riječ“. Dan se završio s temom tolerancije – odrađene su aktivnosti te se obradio i teorijski dio.

Četvrtak je bio aktivniji – nakon „debrefienga“ polaznici su otišli u obližnju knjižnicu u kojoj su imali terensku nastavu. Na terenskoj nastavi odrađena je SWAT analiza knjižnice. Nakon povratka u učionicu odrađena je „LEGO“ aktivnost – pokazano je kako uvrstiti Lego kocke u nastavu kao pomoć u praktičnom učenju. Zadnji dan u Firenzi je također bio posvećen terenskoj nastavi. Ujutro je bio kratak brainstorming koji se odnosio na prijašnji dan. Nakon toga polaznice su krenule prema Odeonu – knjižnica i kino u kojemu su trebale raspraviti o zadatku (podijeljen im je prije polaska), polaznice su podijeljene u grupe ili parove te su trebale izabrati metodu rada koju će koristiti u zadatku, prof. Baljak radila je u paru s kolegicom iz Mađarske te su se odlučile za metodu – I used to think, Now I think. Nakon toga su otišle u muzej „Novecento“ te izabrale sliku i odradile zadatak – vježba se odnosila na vizualno razmišljanje – kako s učenicima raditi pomoću umjetnosti ili slika/fotografija. Nakon toga vratile su se u sjedište te je održana podjela certifikata.

 

Tekst: prof. u zvanju mentora Martina Baljak

 




''Što se u moru skriva?''

Erasmus+

TERMINKO

Svoje dijete za usluge u Službi školske i adolescentne medicine naručiti putem aplikacije Terminko.

Klikom na sličicu otvorit će vam se njihova mrežna stranica.

 

Pomoćnici u nastavi- SKP

Potvrde za učenike

 

VAŽNO !  Na poveznici

https://ocjene.skole.hr/login

učenici i roditelji mogu samostalno preuzeti i ispisati e potvrdu o statusu redovitog učenika/ice škole.
Potvrde koje su izdane putem eDnevnika zamjenjuju u potpunosti potvrdu iz škole u svim pravnim poslovima te za izdavanje potvrde više nije potrebno podnositi zahtjev školi.

 

E-spomenice
Sigurnost na internetu

Tražilica
 

Popis udžbenika 2024./2025.
Dodatni materijali
Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Akti i dokumenti
Školski kalendar

Školski kalendar za školsku godinu 2023./2024.

Obavijest RADNO VRIJEME sa strankama

 

 

Obavijest o radnom vremenu sa strankama nalazi se u prilogu

GDPR
Katalog

Novo u knjižnici

Raspored informacija

Dani otvorenih vrata

Natječaji

 

 

 

OŠ Marije i Line - SE "Marija i Lina" je u razdoblju od 17. do 25.10.2024. godine objavila natječaje za radna mjesta učitelja razredne nastave u produženom boravku, klavira, flaute, kuhara u školskoj kuhinji i čistača/ice-spremača/ice u PŠ Babići. Tekst natječaja je dostupan u rubrici natječaji i javni pozivi.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 2. 2011.

Ukupno: 2988720
Ovaj mjesec: 6802
Ovaj tjedan: 2094
Danas: 108
Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 2. 2011.

Ukupno: 2988720
Vrijeme u Umagu
CMS za škole logo
Osnovna škola Marije i Line Umag / Školska 14, HR-52470 Umag / os-marijeiline-umag.skole.hr / ured@os-marijeiline-umag.skole.hr
preskoči na navigaciju