Mobilnost u Firenzu
Autor: Maja Lalić, 18. 9. 2024.
U sklopu Erasmus+ projekta POVEŽIMO SE!LET'S CONNECT! prof. Martina Baljak otputovala u Firenzu na strukturirani tečaj od 5. do 9. kolovoza U sklopu Erasmus+ projekta 2023-1-HR01-KA122-SCH000133818 POVEŽIMO SE!LET'S CONNECT! – Let's Collaborate on New Needs in Education and Creative Teaching projekta KA112 prof. u zvanju mentora Martina Baljak otputovala je u Firenzu na strukturirani tečaj pod nazivom „Design the Positive: Positive Thinking, Positive Communication and Positive School Spaces“ koji se održavao od 5. do 9. kolovoza.
Prvi dan je protekao u uvodnom tonu – predstavila se voditeljica tečaja Roberta Begliomini koja je vodila jednu od 3 paralelne grupe na istu temu zbog velike zainteresiranosti.
U grupi prof. Baljak bilo je polaznika iz Mađarske, Poljske, Cipra, Rumunjske i Hrvatske te je sveukupno bilo 11 sudionika.
Svakoga dana tečaj je počinjao kratkim icebreaker-ima koji su bili motivacijski uvod u radni dan.
Prvoga dana, osim upoznavanja i predstavljanja sudionika i hodograma cijelog tjedna odrađen je uvodni teoretski dio vezan za pozitivnu psihologiju te su odrađene 4 aktivnosti: What's your superpower, Gratitude bound, Therapist aid i Perma model. Na kraju su polaznici dobili i domaću zadaću koja se odnosi na Morning/Evening thoughts. Drugi dan edukacije bio je na novoj lokaciji jer su se spojile 2 grupe tako je ukupno bilo više od 20 sudionika. Trenerica Begliomini je nakon pregleda zadaće pokazala video sa web stranice EDUTOPIA o iskustvima i načinima rada učitelja u drugim zemljama – kako odraditi motivacijski uvodni dio u radni dan te kako stvoriti ozračje u kojem će učenici biti motivirani za rad. Nakon toga je odrađena aktivnost na temu negativnih osjećaja – odakle dolaze te koliko kultura i društvo utječu na negativan stav ljudi. Raspravljalo se o novim generacijama učenika tzv. SNOWFLAKES i o potrebi prilagodbe učitelja novim izazovima te koliko je snažan utjecaj roditelja na djecu (overparenting). Odrađena je aktivnost „ABC of RESILIENCE“ – kako se pravilno nositi u teškim situacijama i kako potražiti pomoć, a nakon toga određene su vježbe mindfulness-a. Za kraj je odrađena aktivnost na temu humora – te je spomenuta važnost pozitivnog ozračja u učionici. Treći dan edukacije u Firenzi bio je zaista ispunjen zadacima i aktivnostima. Radilo se na pozitivnoj i asertivnoj komunikaciji. Dan je započeo worm up aktivnošću i zatim su se obradili teorijski dio i ključni elementi pozitivne komunikacije. Razgovaralo se o aktivnom slušanju te je provjerena domaća zadaća. Zaključno je odrađena aktivnost, a nakon toga prešlo se na rad o asertivnoj komunikaciji. Odradile su se 2 aktivnosti te se razgovaralo o toleranciji i ljubaznosti. Kasnije se razgovaralo o empatiji – nešto što u današnjem svijetu sve više nedostaje. Odradile su se aktivnosti „Priča o tvom imenu“ i „Tvoja najdraža riječ“. Dan se završio s temom tolerancije – odrađene su aktivnosti te se obradio i teorijski dio.
Četvrtak je bio aktivniji – nakon „debrefienga“ polaznici su otišli u obližnju knjižnicu u kojoj su imali terensku nastavu. Na terenskoj nastavi odrađena je SWAT analiza knjižnice. Nakon povratka u učionicu odrađena je „LEGO“ aktivnost – pokazano je kako uvrstiti Lego kocke u nastavu kao pomoć u praktičnom učenju. Zadnji dan u Firenzi je također bio posvećen terenskoj nastavi. Ujutro je bio kratak brainstorming koji se odnosio na prijašnji dan. Nakon toga polaznice su krenule prema Odeonu – knjižnica i kino u kojemu su trebale raspraviti o zadatku (podijeljen im je prije polaska), polaznice su podijeljene u grupe ili parove te su trebale izabrati metodu rada koju će koristiti u zadatku, prof. Baljak radila je u paru s kolegicom iz Mađarske te su se odlučile za metodu – I used to think, Now I think. Nakon toga su otišle u muzej „Novecento“ te izabrale sliku i odradile zadatak – vježba se odnosila na vizualno razmišljanje – kako s učenicima raditi pomoću umjetnosti ili slika/fotografija. Nakon toga vratile su se u sjedište te je održana podjela certifikata.
Tekst: prof. u zvanju mentora Martina Baljak
VAŽNO ! Na poveznici
učenici i roditelji mogu samostalno preuzeti i ispisati e potvrdu o statusu redovitog učenika/ice škole.
Potvrde koje su izdane putem eDnevnika zamjenjuju u potpunosti potvrdu iz škole u svim pravnim poslovima te za izdavanje potvrde više nije potrebno podnositi zahtjev školi.
Svoje dijete za usluge u Službi školske i adolescentne medicine naručiti putem aplikacije Terminko.
Klikom na sličicu otvorit će vam se njihova mrežna stranica.
E- SPOMENICA 2019-2020.pdf
E- SPOMENICA 2020-2021.pdf
E-SPOMENICA 2021-2022-.pdf
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Zahtjev roditelja za opravdanje izostanka ucenika s nastave.doc
Zahtjev za ispis iz izbornog predmeta .docx
Zahtjev ISPIS IZ PRODUZENOG BORAVKA.docx
Zahtjev za prestanak koristenja SK.MARENDE.docx
Zahtjev nostrifikacija.docx
Zahtjev za pristup informacijama.doc
Zahtjev roditelja za upis djeteta izvan upisnog podrucja.docx
OBRAZAC opravdanje izostanka ucenika POVRATAK U SKOLU.docx
OBRAZAC SUGLASNOST IZBORNA NASTAVA roditelji 2021.docx
Zahtjev za ispis iz izbornog predmeta 2021.docx
UPISNICA u osnovnu skolu.docx
Upisnica u 1.razred osnovne skole.docx
ISPISNICA iz OS Marije i Line Umag -Umago.docx
Odluka Uciteljskog vijeca o zabrani koristenja mobitela 2023.pdf
Predupisnica za skolsku 2024. 2025.docx
GDPR-PRAVILNIK-SKOLA.pdf
GDPR obavijest za roditelje ucenika skole.docx
Politika privatnosti OS Marije i Line, Umag PDF.pdf
Odluka o imenovanju sluzbenika za zastitu osobnih podataka 2023.pdf
Izvjesce o imenovanju sluzbenika za zastitu osobnih podataka 2023.pdf
Izjava o zastiti osobnih podataka OS Marije i Line 2023.pdf
Politika privatnosti OS Marije i Line, Umag 2023.pdf
Ukupno: 3011954
Ovaj mjesec: 9736
Ovaj tjedan: 1993
Danas: 42
Ukupno: 3011954