preskoči na sadržaj

Osnovna škola Marije i Line Umag

 > Naslovnica
Vijesti

Erasmus+ Love Life

Autor: Maja Lalić, 18. 2. 2019.

LTTA Monopoli, Italija

5. –  9. veljače 2019.

Sredinom studenoga 2018. započele su pripremne aktivnosti za  Aktivnosti učenja, poučavanja i usavršavanja (LTTA - Learning, teaching and training activities) u sklopu 1. Modula „Love the World“ (Volim svijet oko sebe) za koji je zadužena talijanska partnerska škola Istituto Comprensivo „G. Modugno“ iz Monopolija, provincija Bari, u okviru pokrajine Apulija u središnjoj Italiji. Koordinatorica projekta, prof. engleskog jezika Alenka Banić Juričić zajedno s članicama svoga Erasmus+ školskog tima odabrala je pet učenika i pet učitelja koji su nas  predstavljali u Italiji. Iz redova učenika to su bili: Matea Možar, Ana Šverko, Anja Pavlović i Ivan Pijak iz osmih razreda te Saša Trbović iz 6. a razreda. Učenici su u Monopoli otputovali u pratnji školske koordinatorice, prof. Alenke Banić Juričić, učiteljice talijanskoj jezika prof. Martine Baljak, učiteljice Mirele Zemčak, prof. glazbene kulture, učiteljice razredne nastave Sanje Ošaben te školske psihologinje Jelene Rukavina. Hrvatski tim se pripremao svaki četvrtak 7. ili 8. sat, a puno toga odrađivano je i kod kuće, posebice za vrijeme zimskih praznika. Pripremni zadaci uključivali su: osmišljavanje slogana projekta koji se odabrao online glasovanjem, izradu pjesmica u akrostihu na temu „Volim svijet oko sebe“ što uključuje ljubav prema drugima, svojoj obitelji, zajednici, prijateljima i prirodi. Pored pjesmica na engleskom jeziku, učenici su naučili raditi u aplikaciji „Wordcloud“ i „Wordart“, alatima za vizualnu reprezentaciju riječi i pojmova vezanih za zadanu temu. Sve ove radove objedinili smo u e-knjigu u digitalnom alatu „Storyjumper“ . Sljedeći zadatak bio je pogledati trailer talijansko-britanskog filma Brother Sun, Sister Moon snimljenog 1972. godine u režiji Franca Zeffirellija te na osnovu scena iz filma izraditi e-knjižice u alatu „Storybird“ . Naše e-knjige sve smo prezentirali u Italiji na radionici predstavljanja pjesmica, wordclouda i e-knjiga. Jedan od pripremnih zadataka bio je izraditi najmanje dvije edukativne igrice u alatu „Learningapps“. Tako su naši osmaši Ivan, Anja, Ana, Matea i Ines izradili  svatko svoju e-knjigu u alatu „Storybird“, a Erasmus+ grupa učiteljice Martine Baljak osmislila je i izradila čak šest edukativnih igrica u aplikaciji „Learningapps“. Učenici su također trebali odabrati jednu pjesmu na temu „Love the World“. U dogovoru s učiteljicom Mirelom Zemčak, učenici su odabrali pjesmu „This is Me“ koju izvodi Keala Settle za film „The Greatest Showman“. Učenici su odabranu pjesmu prezentirali u Italiji video filmićem pod nazivom „This is me“ na način da su objedinili svoje fotkice iz svakodnevnog života u zajedničku kompilaciju.

Na projektne aktivnosti u Italiju krenuli smo 4. veljače avionom iz Trevisa za Bari, a potom organiziranim prijevozom do Monopolija,  grada od pedesetak tisuća stanovnika s vrlo slikovitom starogradskom jezgrom. Učenici su bili smješteni kod svojih vršnjaka u talijanskim obiteljima s kojima su uspostavili kontakt prije puta.

 

Talijanska škola domaćin broji oko 1,300 učenika, a u sklopu škole djeluje renomirana glazbena škola „G. Galilei“  koja ima vlastiti školski orkestar i zbor.

 

Projektne aktivnosti u Monopoliju  trajale su ukupno pet dana, a dva dana smo proveli na putu. Od važnijih bih izdvojila aktivnosti u grupama „Walking through love words“ koje su se održale u dvorcu Karla V. iz 16. stoljeća u središtu starog dijela grada. U dvorcu je orkestar talijanske škole izveo nekoliko skladbi posvećenih ljubavi te scenu iz poznate Shakespearove tragedije „Romeo i Julija“. 

 

Sljedeća zanimljiva aktivnost koja se održala u gradskoj knjižnici bila je rad u grupama na temu iz učeničke lektire „Mali princ“ te prezentacija grupnih uradaka. Nakon aktivnosti u gradskoj knjižnici otišli smo na kratki večernji izlet u Polignano,  jedan od najljepših morskih gradića u Apuliji i važno antičko naselje. Smješten je na liticama obale Jadranskog mora i okružen špiljama.

 

U informatičkom kabinetu u školi organizirano je ekipno natjecanje na online edukativnim aplikacijama „Learning apps“ koje su učenici pripremili prije mobilnosti, a često se koriste u inovativnoj nastavi za izradu osmosmjerki, „igre vješala“, kvizova i sl. 

 

Učenici su poslušali i aktivno sudjelovali u predavanju o aktualnoj temi „Cyberbullying“, sudjelovali u odbojkaškom turniru između škola, a zadnji radni dan prezentirali su svoje uratke koje su pripremali u Hrvatskoj (pjesmice, wordcloude, e-knige). U likovnom kabinetu izrađivali su „bookmarks“ za knjige.

 

Sudjelovali smo također i u veoma zanimljivoj radionici „Izražavanje emocija pokretima“ koju je vodio jedan talijanski glumac. Zadnji radni dan u popodnevnim satima učenici i prof. Mirela Zemčak  bili su aktivni sudionici velikog  Glazbenog festivala u organizaciji talijanske glazbene škole na koji su pozvani brojni lokalni uzvanici, učitelji i roditelji. Nakon priredbe počastili su nas tradicionalnim slasticama roditelji talijanskih učenika koji sudjeluju u projektu.

 

Učenicima je vrlo zanimljiv bio i posjet gradskoj vijećnici Monopolija gdje nas je primio gradonačelnik s kojim smo se fotografirali te razmjenili utiske o gradu i školi i prigodne darove. Gradonačelniku smo uručili  dvojezičnu „Monografiju Grada Umaga“ i time promovirali naš grad.

 

Na cjelodnevni izlet dan prije povratka kućama otišli smo prvo u Bari, najveći i glavni grad regije Apulija.

 

Iz Barija smo otišli prvo u Putignano, zatim u obilazak spilje, a u večernjim satima i u Alberobello. Ovo unikatno i čarobno mjesto se nalazi na UNESCO popisu svjetske baštine zbog svoje jedinstvene arhitekture. Naime, poznat je po trulijskim kućicama nastalim gradnjom bez veziva, isključivo od nepravilnih vapnenačkih kamenja. Ove kućice se mogu pronaći i u ostalim dijelovima  Apulije, ali Alberobello je jedino mjesto koje je u potpunosti napučeno s njima, i to s njih 1500.

U Umag smo se vratili 10. veljače bogatiji za nova iskustva i nove prijatelje. 

 

Alenka Banić Juričić, prof. mentor

Koordinatorica projekta

 

Preuzeto sa službene Facebook stranice projekta Erasmus+ Love Life koju vodi koordinatorica projekta za našu školu Alenka Banić Juričić, prof. mentor.

 

 




''Što se u moru skriva?''

Erasmus+

Potvrde za učenike

 

VAŽNO !  Na poveznici

https://ocjene.skole.hr/login

učenici i roditelji mogu samostalno preuzeti i ispisati e potvrdu o statusu redovitog učenika/ice škole.
Potvrde koje su izdane putem eDnevnika zamjenjuju u potpunosti potvrdu iz škole u svim pravnim poslovima te za izdavanje potvrde više nije potrebno podnositi zahtjev školi.

 

TERMINKO

Svoje dijete za usluge u Službi školske i adolescentne medicine naručiti putem aplikacije Terminko.

Klikom na sličicu otvorit će vam se njihova mrežna stranica.

 

Pomoćnici u nastavi- SKP

E-spomenice
Sigurnost na internetu

Tražilica
 

Popis udžbenika 2024./2025.
Dodatni materijali
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Školski kalendar

Školski kalendar za školsku godinu 2024./2025.

Akti i dokumenti
GDPR
Natječaji

 

 

 

Trenutno nema raspisanih natječaja za radna mjasta.

Obavijest RADNO VRIJEME sa strankama

 

 

Obavijest o radnom vremenu sa strankama nalazi se u prilogu

Katalog

Novo u knjižnici

Raspored informacija

Dani otvorenih vrata

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 2. 2011.

Ukupno: 3012042
Ovaj mjesec: 9824
Ovaj tjedan: 2081
Danas: 126
Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 2. 2011.

Ukupno: 3012042
Vrijeme u Umagu
CMS za škole logo
Osnovna škola Marije i Line Umag / Školska 14, HR-52470 Umag / os-marijeiline-umag.skole.hr / ured@os-marijeiline-umag.skole.hr
preskoči na navigaciju